sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Cum m-a initiat in reiki o doamna ” guru de mahala”

M-am gandit mult daca e bine sau nu sa scriu acest articol si am decis in cele din urma sa-l astern pe hartie,apoi sa-l lansez in eter, fiindca intr-un fel sau altul,va fi de ajutor !Citindu-l,veti intelege de ce...

Exact acum doi ani,in ziua de  Sf. Mihail si Gavril , aveam sa traiesc o experienta unica si nu prea placuta cu Reiki. Am sa va povestesc acel episod, cat se poate de scurt ,dar la  la obiect,cu mentiunea ca nu vreau sa lovesc pe nimeni care practica reiki. Este doar o experienta din trecutul meu,pe care sper sa nu o repete si altii,in context asemanator,si am decis sa v-o impartasesc.



Deci sa revenim....

Dornica de cunoastere,cu sufletul deschis si cu o mare bucurie , asteptam ziua in care sa ma initiez in reiki.Cu ceva timp in urma, fusesem cursanta la radiestezie,citeam literatura de specialitate de pe la 17 ani,deci nu eram un novice in aceasta ”lume”.Vroiam mai mult,iar  nevoia mea de cunoastere m-a indrumat,intr-un fel sau altul,catre reiki. Aveam o prietena care era deja initiata in reiki si imi povestea cu mult entuziasm despre persoana care o initiase si despre cat de mult o ajuta practicarea acestei tehnici. Si uite asa, am ajuns sa o sun pe doamna D si sa o intreb cand ma poate initia in reiki. M-a ”programat ” la initiere exact in ziua de Sf.Mihail si Gavril,la ora 16.00;mi-a spus telefonic  in ce zona sa vin si sa o sun cand ajung acolo,ca sa coboare dupa mine.
Recunosc ca am simtit o emotie chiar de dimineata,in ziua respectiva,emotie pe care nu o puteam descifra ca fiind buna sau nu. Inainte de a pleca catre doamna D,m-am rugat la sfintii Mihail si Gavril sa ma protejeze si sa-mi dea un semn daca e ok sau nu pentru mine o astfel initiere .
La 15.30 m-am urcat in masina si destul de repede am ajuns in zona in care era cabinetul doamnei D.Astept sa se faca ora 16.00 si o sun pe doamna D,asa cum stabilisem ,dar ea nu raspunde. Insist....si ea tot nu raspunde. O sun pe prietena mea,nici ea nu-mi raspunde,dar ma suna ea dupa vreo 10 minute.Ii spun in ce situatie ma aflu si ca simt ca ar fi bine sa fac cale intoarsa. Prietena mea,cu intentie buna de altfel, imi spune ca asta e o incercare si sa am putina rabdare ( deja trecuse si  sfertul academic ,ala de respect si  bun simt) .M-a convins pe moment explicatia prietenei cu incercarea si rabdarea! Ca sa imi vina si mai mult in ajutor,incepe sa-mi explice prin telefon la ce bloc trebuie sa ajung. Am localizat imediat blocul si-i spun prietenei mele razand ca mai vad  una ca mine ,care se pare ca si ea cauta o adresa :). Continuand cu prietena in telefon,ajung la scara blocului ,intru in scara si ma indrept catre apartamentul indicat de ea.Instinctiv, tipa cealalta ma urmeaza,intuind din discutia mea ,ca mergem in acelasi loc. Ajungand in fata apartamentului cu pricina, prietena imi spune prin  telefon sa nu sun si sa intru direct,ca daca lumea mediteaza inauntru,deranjam.Bine zic,sper sa nu ma fugareasca lumea prin bloc,in caz de n-am ajuns unde trebuie. Si inchid telefonul,multumindu-i prietenei pentru ajutor.Ii spun si celeilalte tipe care-i obiceiul,ca nu se suna la usa.Ea, vazandu-mi ezitarea,se apuca si suna la usa....stiti voi,e greu sa nu stii sigur care-i usa si sa te mai apuci si a trage de clanta. Deschide repede o tipa si exclama: ” Sttttt, incet,ca aici se mediteaza.Sunteti incepatoare,ai? Hai ,intrati si data viitoare sa nu mai sunati!”Era asistenta doamnei D....Ne scuzam amandoua stangaci si explicam ca doamna D urma sa ne ia de la punctul de intalnire, noi nestiind adresa si fiind indrumate telefonic de catre alta cursanta.Ni se primesc scuzele si ni se aduce la cunostinta ca doamna D este foarte ocupata ,ca are multe initieri astazi ( vreo 10,la pretul de 200 lei initierea)si s-a decalat cu timpul.Ma intrebam in sinea mea de ce doamna D nu a trimis pe altcineva dupa noi,dar am pastrat ideea pentru mine.Nu de alta,dar deja deranjasem.....
Am fost invitate in bucatarie, unde era un acvariu frumos,iar pe masa tot felul de bijuterii din cristale de tot felul.Ni s-a sugerat ca daca ne atrage o bijuterie,inseamna ca rezonam cu acea piatra semipretioasa si ne-a informat si vis-a-vis de preturi.Si uite asa se face ora 17.30 si apare intr-un final si pretioasa doamna D,toata un zambet! Nu va asteptati la scuze pentru intarziere,ca nu le-am primit!Facem cunostinta oficial,dupa care ne intreaba daca suntem pregatite ( eu si tipa cealalta)pentru initiere.Ne introduce in sufragerie,o camera plina de icoane,cristale mai mici si mai mari,geode de tot felul si lumanari...si muzica de relaxare pe fundal.Aici erau pozitionate cateva scaune in forma de ”U”,iar in fata,un birou mare si elegant,care impunea respect prin prezenta lui ( da,v-ati prins,era biroul doamnei D).Pe acele scaune,stateau tacute cateva persoane si am inteles ca tocmai ce terminasera sedinta de meditatie,iar acum asteptau sa inceapa seminarul de la gradul I de reiki,ele fiind deja initiate. Eu si cealalta tipa am fost introduse in cealalta camera ( trecand prin sufragerie),camera de initiere. De aici au iesit alte doua persoane(tocmai isi primisera initierea,cat am asteptat noi in bucatarie) si ne-au cedat scaunele: doua scaune alaturate,asezate in mijlocul  camerei (destul de mica si simpla,dar curata si ”spiritual” accesorizata,la fel ca si sufrageria),cu fata catre fereastra.Am fost invitate sa luam loc,sa ne relaxam si sa nu stam cu picioarele incrucisate. Ni s-a spus sa inchidem ochii ,ca urmeaza a primi initiere in Reiki ,gradul I. Am inchis ochii.... credeti-ma ca ma simteam ciudat rau, stand acolo,pe un scaun,intr-un apartament al nu stiu cui si simtind-o pe doamna D tot invartindu-se pe langa scaunul meu si al colegei de initiere. Ca sa ma linistesc, am facut in tot acest timp rugaciunea ” Tatal nostru”.
Intr-un final,procesul de initiere s-a terminat si am fost invitate in sufragerie,alaturi de  celelalte persoane,nu inainte de a fi servite cu bomboane de ciocolata, ca ”asa le place ingerasilor pe care i-am primit la initiere”.
Oameni buni, nu stiu de ce,dar ma simteam ca intr-o secta acolo!Imi venea sa ies pe usa ,dar ceva ma oprea,eram incremenita acolo,pur si simplu.
Am platit initierea ( 200 de lei,fara chitanta,bineinteles) si ni s-a predat un manual xeroxat de gradul I,din care urma sa invatam...printre altele ,niste simboluri chinezesti.Ni s-a sugerat sa le desenam pe coli de hartie A4,pana le invatam. Stiti voi, ca la clasa I,la caligrafie!Am asistat in continuare si la seminar unde se discutau fel si fel,lumea punea intrebari ,iar doamna D raspundea  numai la cele la care ”primea permisiunea” de sus!
Wow,ce tare-i tipa,imi spuneam eu! Pana unde are ea acces,pana SUS! Vreau si eu! Daca asta-i drumul, o tin tot asa!
Eram fascinata de faptul ca ea ”vede” si ”comunica” cu entitati si era firesc sa vreau si eu,la fel ca si ceilalti sa ii urmez exemplul.

Toate bune si frumoase,am trecut de initiere si nu m-am culcat pana ce nu am citit o parte din manual.Constiincioasa cum sunt de fel, a doua zi la birou m-am apucat de invatat/desenat simboluri.
Surpriza neplacuta pe care aveam sa o experimentez,tocmai in acest moment incepe: toata saptamana ,desi aveam agenda plina ( am propria afacere) ,mi s-au anulat toate programarile,rand pe rand,de la o zi la alta. Nu-mi mergea nimic legat de bani,desi cursul fluent al banilor era constant pana in momentul initierii.Toata saptamana am tinut-o tot asa,pana in momentul in care am inceput realmente sa intru in panica si sa caut raspunsuri,fiindca mi-am dat seama ca nu era doar o simpla coincidenta. Asa am realizat ca eu primisem un semn sa fac cale intoarsa in ziua initierii( doamna D nu-mi raspundea la telefon in acea zi) ,dar totusi m-am dus. Am inteles,dar ce sa fac acum sa remediez situatia neplacuta in care ma aflam? Am sunat-o pe prietena mea ( cea care ma indrumase cu adresa,cursanta doamnei D) si am intrebat-o cum merge la ea cu reiki.Ea era foarte entuziasmata, caci mai primise o initiere de la doamna D, si saptamana viitoare urma sa primeasca alta,in ordinul ”Marii Preotese”......iar eu ma simteam o mare idioata!
I-am spus sincer si deschis ca la mine-i ”groasa” treaba cu initierea in reiki si ca de o saptamana n-am incasat nici un ban,iar agenda mea de programari e incarcata cu programari anulate,ca niciodata. M-a incurajat sa am rabdare, ca sunt pe ”vindecare” si asa se aseaza lucrurile. Ne-am urat una alteia” noapte buna”, urmand sa mai vorbim si zilele urmatoare. Eu nu putem inchide un ochi , ma foiam de pe o parte pe alta si ma rugam la Doamne Doamne sa ma ierte daca am gresit cu aceasta initiere. Intr-un final, am adormit ,putin mai linistita de pe urma rugaciunii .L-am visat pe arhanghelul Mihail,cu o sabie imensa,ca un laser. Dimineata,cu gandul la vis, stiam ca am primit raspunsul.Am mers la birou si am facut ce am simtit: am aruncat manualul de reiki si toate foile cu simbolurile alea chinezesti. Seara, cand am ajuns acasa, m-am rugat la Arhanghelul Mihail sa rupa cu sabia lui (de laser,asa cum visasem) toate legaturile mele energetice cu doamna D si cu tot ce inseamna Reiki. Am adormit rugandu-ma ,iar a doua zi m-am regasit pe mine,in toata fiinta si simtirea,acceasi persoana de dinaintea initierii. Sentimentul de pace si siguranta pe propria persoana au reaparut, iar telefoanele pentru programari au inceput sa sune intr-una.
Am multumit divinitatii pentru aceasta experienta,pentru ca mi-am luat o lectie foarte mare: am inteles ca nu trebuie sa caut in alta parte,ci doar inauntrul meu, acolo unde se afla scanteia divina a tuturor. Am realizat ca cel mai puternic simbol cu care m-am nascut si am trait, ramane semnul sfintei Cruci si m-am vazut cu ochii mintii cat de ridicola eram desenand acele litere/simboluri chinezesti.
Peste un timp ,s-a lasat de reiki si prietena mea,dupa ce a cheltuit vreo 2000 de lei ( pe putin) pe initieri de tot felul. Nu mi-a spus de ce a renuntat sa mai mearga la doamna D,dar am inteles tacit,ca nu i-a fost bine.
Ca doamna D sunt multe persoane,ca mine si prietena mea ,la fel sunt multe.Cat timp exista”cerere”,exista si ”oferta”...si ”liber arbitru” exista, numai sa nu-l trimiti in concediu medical.
Am uitat sa va spun ca doamna D, atunci cand am facut cunostinta cu ea, mi-a spus ca reiki i-a schimbat viata: fusese inginer, cu salariu modest,iar de cand a devenit maestru Reiki, castiga extraordinar de bine. Cred si eu, daca incasezi 200 ron neimpozabil pe o initiere,normal ca ai si un venit lunar destul de frumusel ,nu?
Acesti ”guru de mahala”exista peste tot ,cat incape pe metru patrat!In ultimul timp,parca ploua cu ei.Printre toti acestia  exista insa si oameni minunati,oameni cu dar si intentia de a te ajuta in cautarea ta spirituala: neconditionat,eventual cu o suma modesta.
Tuturor,le trimit iubire !

Este imperios necesar, pentru binele tau,sa te gandesti  foarte serios si profund inainte de a apela la o tehnica sau un maestru,in speranta unui ajutor in calatoria ta spirituala.Printre cei adevarati,exista o groaza de ”guru de mahala”,care se pot juca(din necunoastere) cu energiile voastre si va pot face rau.
Cere divinitatii un semn si-l vei primi!Si nu te grabi! Mai asteapta putin,asculta-ti bine inima,apoi fa ce simti!

Sper din inima ca experienta mea sa ajute si alte persoane dornice de cunoastere si evolutie spirituala.

Cu tot dragul,iti doresc lumina in drumul tau spiritual!
Dragilor,toti cei care va sarbatoriti astazi numele sfintilor Mihail si Gavril, va doresc sanatate si bucurie,alaturi de cei dragi voua!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu